همیشه بمون بهترینم


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

دلتنگی یعنی روزی هزاربار دلتنگش میشی اما دستت به جایی بند نیست روزی هزاربار دلتنگش میشی اما میدونی نباید بهش زنگ بزنی. دلتنگش میشی روزی هزاربار ب گوشیت نیگامیکنی نه بخاطراینکه شاید عکسشو داشته باشی  بااین دلخوشی ب گوشیت نیگامیکنی ک شاید بهت پیام داده تو ندیدی یابهت زنگ زده تو نشنیدی.اون موقع درونت غوغاست ک میدونی یکی هست اما اون موقعی ک تو میخای نیست تابه حرفای دلت گوش بده وقتی میاد که همه ی حرفات مث ی غده ی جای قلبت جا خوش میکنه واونه که درد داره.پس سکوت میکنی. چون بهش حق میدی که نباشه پس سکوت میکنی چون میدونی کاری از دست هیچ کسی بر نمیاد .پس باخودت میگی اینقددوسش دارم اینقددوسش دارم اینقددوسش دارم که حتی اگه تااخرعمرشم سکوت بکنه اشکال نداره فقط باشه فقط باشه ونره سکوتم کرد کرد.من سکوت هرروزشو براخودم ترجمه میکنم فقط باشه کنارم .همینکه بودنشو احساس کنم برام ی دنیاست.من حق ندارم کاری بکنم اما برای دیدن شمارت روی گوشیم لحظه شماری میکنم هرموقع دلت گرفت یکی اینجاهست هرموقع دوست داشتی می تونی ب من زنگ بزنی یا پیام بدی بهترینم بدون هیچ نگرانی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 6:3 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com